×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شستشوی مجموعه‌های بازی بوستان‌های شمال شرق تهران

اقتصادتهران: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  از شستشوی مجموعه‌های بازی در سطح بوستان‌های منطقه خبر داد و گفت: در راستای حفظ نظافت بوستان ها، مجموعه های بازی منطقه شستشو شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی با اعلام این خبر افزود: به منظور نظافت بوستان ها  و با توجه به اهمیت مجموعه‌های بازی از جهت تماس مستقیم کودکان با آنها، نسبت به شستشوی کامل  مجموعه  های بازی اقدام شد.
وی گفت: با توجه به اینکه منطقه ۴ دارای ۲۲۰ بوستان محله‌ای است عملیات شستشو و بهسازی بوستان ها از اوایل مرداد ماه سالجاری آغاز شده و در حال انجام است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه در ادامه به کاشت درختچه و نشاء در فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: در مرداد ماه سالجاری و در بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از  فضای سبز منطقه درختچه و نشاء کاشته شد.
ناصحی افزود: در این راستا و در حاشیه بزرگراه شهید  باقری حد فاصل استقلال تا بزرگراه  شهید زین  الدین در بیش از ۲۰۰۰ متر مربع، درختچه بربریس و پیرو کانتا کاشته شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches