×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شرکت های فاوا در سال جاری ۲۲ هزار میلیارد تومان فروش داشتند

اقتصادتهران: همایش برجام و اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه فاوا با حضور مسئولان بخش خصوصی و دولتی سه شنبه ۱۷ اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، همایش برجام و اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه فاوا با حضور ناصرعلی سعادت رئیس سازمان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزیر و فعالان صنعت فاوا برگزار شد.

سعادت در ابتدای سخنرانی خود در همایش برجام و اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه فاوا، تصریح کرد: با انتخاب دولت تدبیر و امید و جدی شدن مذاکرات برجام، بخش خصوصی نیز وارد عمل شد و بیکار نماند. خوشبختانه در این مدت سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

او در ادامه آمارهای اشتغال و میزان مالیات پرداختی و سود شرکتهای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۹۵ را با هدف تعیین جایگاه بخش خصوصی تشریح کرد و افزود: برای نخستین بار آمار دقیق بخش خصوصی صنعت فاوا توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تهیه شده و طی آن اطلاعات استان تهران را به عنوان نمونه آماری جمع آوری و مورد بررسی قرار دادیم. در حال حاضر ۲۸۰۰ شرکت فاوا در استان تهران فعال هستند که این تعداد نسبت به دو سال گذشته و ابتدای دوره چهارم سازمان رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است. در ابتدای دوره ۲۱۰۰ برگ رای در استان تهران داشتیم که اکنون پس از دو سال این به رقم ۸۲۰۰ برگ رای رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches