×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شروع ثبت نام در سامانه «اسکان نوروزی» فرهنگیان

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه ثبت‌نام اسکان نوروزی در سامانه eskan.medu.ir شروع شده و پذیرش از ۲۹ اسفند انجام می‌شود از افزایش ۱۰ درصدی نرخ اسکان برای غیرفرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن بهارلو در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی برای استقبال از نوروز و اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: تهران در سال گذشته پذیرای بالغ بر ۹۰ هزار نفر بود و رغبت برای آمدن به تهران افزایش یافته است.

 وی افزود: سال گذشته حدودا ۱۴۰۰ کلاس درس را آماده کرده‌بودیم. البته علاوه بر مدارس، مراکز اقامت دائمی تحت عنوان خانه معلم داریم که پذیرش در این ۱۵ خانه معلم نیز انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه کلاس‌های درس با توجه به امکاناتی که برایشان درنظر گرفته می‌شود در دو گروه «الف» و «ب» تقسیم بندی می‌شوند گفت: امسال ۱۰ درصد بر نرخ اسکان در سال گذشته افزوده می‌شود. بر این اساس نرخ اسکان در کلاس‌های ویژه الف در سال گذشته  ۲۸ هزار تومان برای فرهنگیان و ۵۵ هزار تومان برای سایر کارکنان دولت بوده که امسال ۱۰ درصد برای مشاغل آزاد غیر از فرهنگیان اضافه می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches