×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
شبکه فروش گسترده و اشتغال پایدار؛ عامل متمایز کننده عملکرد یک شرکت بیمه

بسیاری از شرکت‌های بیمه با بلوغ بخش خصوصی از حدود ۲۰ سال پیش با به عرصه رقابت در صنعت بیمه گذاشتتند اما برخی در این مدت به اندازه یک قرن عمر، چراغ صنعت بیمه را افروخته و شعله ور نگاه داشند.

به گزارش اقتصادتهران، شبکه فروش قوی و گسترده عامل اصلی برخورداری طیف وسیعی از اقشار مختلف مردم از خدمات یک شرکت بیمه است به طوری که در هر جای کشور عزیزمان که دسترسی به خدمات بیمه‌ای اعم از درمان، تکمیلی، عمر، سرمایه گذاری، اتومبیل، آتش سوزی و مسئولیت برای بیمه گزاران فراهم شده باشد، به جرات می‌توان گفت که شرکت بیمه موفق عمل کرده است.

در اختیار داشتن یک شبکه فروش قوی و منسجم، علاوه بر آن که شرایط را برای پیشبرد اهداف آن شرکت فراهم می‌کند، باعث به وجود آمدن زمینه اشتغال پایدار نیز می‌گردد. اشتغالی که به واسطه پایدار بودن یک حرفه به دست آمده باشد بدون شک از درجه اولویت و اهمیت والایی برخوردار است آن هم در شرایطی که کاهش نرخ بیکاری در ایران یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مسئولان به شمار می‌رود.

این که شرکت‌های بیمه در سبد پرتفوی خود انواع رشته‌های بیمه‌ای را در اختیار دارند اجتناب ناپذیر و امری عادی است اما این که یک شرکت بیمه بتواند علاوه بر درمان و ثالث در سایر رشته‌های مهم نظیر عمر و پس انداز و به طور کلی بیمه‌های زندگی موفق عمل کند اقدامی نیست که اتفاقی حاصل شده باشد و زمانی بیش تر این مساله اهمیت پیدا می‌کند که دریابیم استراتژی خرده‌فروشی در یک شرکت بیمه استحکام بخشیده شده است.

به اهمیت مقوله خرده فروشی زمانی می‌توان رسید که دریابیم برخی شرکت‌ها با تغییر مدیرعامل خود با چالش مواجه شده و یا برخی دیگر از پرتفوی دولتی و یا سازمانی برخوردار هستند.

بنابراین ایجاد یک برند معتبر برای یک شرکت بیمه امری اتفاقی نبوده نیست بلکه ماحصل مدیریت منسجم و با انجام برنامه‌ریزی امکانپذیر است. از سوی دیگر پیشرو بودن یک شرکت بیمه در صنعت بیمه امری نیست که ماحصل یک اتفاق باشد، بلکه میزان سرمایه یک شرکت در کنار قدرت مالی و نیز در اختیار داشتن بالاترین سطح توانگری مالی همگی نیازمند داشتن استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

آن طور که از شواهد و قراین پیداست بیمه پاسارگاد در حال برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های خود به دنبال آن است که به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه تبدیل شود.

دور نیست آن زمان که از این شرکت بیمه خصوصی موفق به عنوان نماد صنعت بیمه خصوصی در کشور بیش تر بشنویم و بیمه‌گزاران در داخل ایران به شرکتی چون پاسارگاد افتخار کنند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches