true

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه سامان، شبکه فروش را موتور توسعه صنعت بیمه خواند و تاکید کرد که تقویت شبکه فروش، برنامه همیشگی این شرکت است.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه با بیان این که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکتهای بیمه بزرگترند، اظهار کرد: ما هم از این رویه استقبال می کنیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که گسترده ترین، قوی ترین و فعال ترین فعالیت بیمه متعلق به نمایندگان شرکتهای بیمه باشد.
او با اشاره به این که شبکه فروش و بیمه گذار، نزدیک ترین ارتباط را با یکدیگر دارند، اظهار کرد: مدیران شرکتهای بیمه نمی توانند در دفتر خود بنشینند و برای بیمه گذار محصول طراحی کنند، بلکه طراحی محصول باید متناسب با نیاز مشتری باشد و البته کسی که نیاز مشتری را می تواند به شرکت بیمه منتقل کند، شبکه فروش است.
ضرابیه با بیان این که تقویت شبکه فروش بیمه سامان، یک فرایند جاری و مستمر در شرکت است، اظهار کرد: تقویت شبکه فروش فقط به افزایش تعداد نمایندگان و یا ایجاد شعب جدید محدود نیست، بلکه افزایش دانش و توانمندیهای آنها با ارائه آموزشهای مستمر مد نظر است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان تحقق تحول دیجیتال در صنعت بیمه را منوط به توانمندسازی شبکه فروش دانست و خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از فناوری، شبکه فروش را توانمند کنیم و خوشبختانه شرکت بیمه سامان با استفاده از اکوسیستم نوآوری در این حوزه اقدامات موثری انجام داده است.
وی همچنین توسعه فیزیکی شعب شرکت بیمه سامان را متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف کشور خواند و با بیان این که همه تلاش ما، افزایش سطح تماس شرکت با مشتریان و توسعه شیوههای خدمت رسانی به آنهاست، افزود: هدف نهایی همه فعالیتها، جلب حداکثری نظر مشتریان است و در این راه از هر ظرفیتی، از جمله بهره گیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاریهای تجاری با صاحبان کسب و کارهای دیجیتال و توسعه شعب فیزیکی استفاده خواهیم کرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=204120
false
true