×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در تهران گشایش یافت

اقتصادتهران: سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور نمایندگانی از ۸۴ کشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شعار «یک کتاب یک امت»، بعدازظهر پنجشنبه همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور ۲۵۸ شرکت کننده از ۸۴ کشور آغاز شد و قرار است تا ۶ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) در تهران برگزار شود.

این دوره از مسابقات قرآنی در پنج بخش زنان و مردان، روشندلان، دانشجویان و طلاب برنامه ریزی شده است که مردان، زنان و روشندلان در مصلی تهران با یکدیگر به رقابت می کنند و دوره مسابقات میان شرکت کنندگان طلاب و دانشجویان هم در شهرهای قم و مشهد برگزار می شود.

بانوان ۲۸ کشور جهان نیز برای حضور در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بخش خواهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم از ۸۴ کشور، سفیران کشورهای اسلامی، رایزنان فرهنگی، جمعی از پژوهشگران و استادان قرآنی، علما و روحانیون در حال برگزاری است.

در این افتتاحیه برخی مقامات و شخصیت های سیاسی، قضایی و دینی از جمله علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی، رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگو و معاون اول قوه قضائیه، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، عیسی فرهادی فرماندار تهران حضور دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches