×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سینمای خانگی ۹۷۵۰ سامسونگ سال ۲۰۱۳

امسال سامسونگ از سیستم سینمای خانگی خود به نام HT-F9750W پرده برداری کرد. این سیستم صوتی تصویری، کیفیت برتری از صدا را با بهره گیری از آمپلی فایر تیوب خلاء و قدرت خروجی ۱۳۳۰ وات ارائه می کند.

به عنوان یک سیستم سینمای خانگی، HT-F9750W امکانات فراوانی مانند پخش کننده بلو-ری و سیستم اشتراک‌گذاری انحصاری سامسونگ با نام Allshare (یکی از پروتکل های DLNA) برای پخش فایل های چندرسانه ای از دستگاه های قابل حمل و کامپیوتر دارد که در کنار تمامی این موارد، این دستگاه مجهز به یک پردازنده ویژه قدرتمند جهت تبدیل تصاویر ۱۰۸۰p به تصاویر اعجاب انگیز ۴K است. بدین ترتیب شما می توانید در منزل شاهد تصاویری با کیفیت ۴ برابر Full HD باشید.

همچنین این سینمای خانگی تمامی امکانات یک تلویزیون هوشمند از جمله Smart Hub جدید سال ۲۰۱۳ سامسونگ را داراست. ویژگی‌های هوشمند بکار رفته در این سینمای خانگی هیچ تفاوتی با تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۳ سامسونگ ندارد و این در حالیست که سینمای خانگی‌های سال گذشته سامسونگ، امکانات هوشمند کمتری نسبت به تلویزیون های سامسونگ داشتند. مزیت اصلی این تکنولوژی این است که با داشتن این سینمای خانگی، می توان از تمامی امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ از جمله دسترسی به اپلیکیشن های متنوع و گشت و گذار در اینترنت بر روی هر نوع تلویزیونی استفاده کرد.

به کمک سیستم اشتراک گذاری سامسونگ (AllShare) امکان پخش فایل های چندرسانه ای از دستگاه های پشتیبانی‌کننده این فناوری به صورت بیسیم بر روی صفحه بزرگ تلویزیون فراهم می آید.

در مورد سیستم صدا‌سازی این دستگاه میتوان به آمپلی‌فایر تیوب خلاء که نوعی آمپلی‌فایر آنالوگ است و تا قبل از استفاده از آن در دستگاه های سامسونگ، تنها در سیستم های صوتی Hi-Fi که به دلیل قیمت زیادشان تنها در استودیوهای ضبط صدا کاربرد داشته اند استفاده می شد، اشاره کرد . خصوصیت اصلی این نوع آمپلی فایر که در این مدل سینمای خانگی به عنوان آمپلی فایر اولیه کار می کند، شفافیت صدای خروجی است. صدای خروجی این نوع آمپلی فایر بسیار گرم و غنی تر از صدای خروجی هر نوع آمپلی فایر دیگری است. آنچه که آمپلی فایر تیوب خلاء را از بقیه متمایز می کند، تحمل عالی ولتاژ و توان های بالاست که این مهم از بروز درهم ریختگی صدا در زمانیکه موسیقی با صدای بلند پخش می شود، جلوگیری می کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches