×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیمای شهری منطقه۲ مادرانه شد

اقتصادتهران: به مناسبت فرا رسیدن میلاد یگانه دخت پیامبر فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن طرح‌های فرهنگی ویژه این مناسبت بزرگ در منطقه۲ اکران کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: دیوارنگاره بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی که به مناسبت‌های مختلف تصویر این معبر شهری را متفاوت می‌کند، این بار مادرانه شد.

وی افزود: طرح اکران شده به وسعت ۲۰۰ مترمربع با مضامین مرتبط به عشق و محبت مادرانه و تبریک ولادت دخت پیامبر اکرم (ص) را با روایتی متفاوت در بر گرفته است.

طاهری در ادامه به نورپردازی و آذین بندی معابر و میادین اشاره کرد و گفت: به منظور فضاسازی محیط شهری با ایام فرخنده ولادت سرور بانوان جهان، نورپردازی و آذین بندی معابر با نصب ۵ هزار مترمربع ریسه رنگی انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۲ اهتزاز ۴۰۰ تخته پرچم طرح دار از دیگر اقدامات اجرایی در فضاسازی محیط شهری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches