×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیل ۹۸ میلیارد ریال به طرح های هادی سمنان خسارت زد

اقتصادتهران: مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: وقوع سیل در روزهای گذشته بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال به طرح‌ های هادی روستایی این استان خسارت وارد کرده است.

علیرضا فلاحی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هشت شهر و ۱۰۲ روستا در استان سمنان بر اثر وقوع سیلاب دچار آسیب و خسارت شدند.

وی ادامه داد: برآورد اعتبار مورد نیاز به منظور بازسازی بناها و تاسیسات روبنایی داخل حریم روستاها و اقدام های لازم انجام شده است.

فلاحی ابراز داشت: وقوع سیلاب در استان سمنان به ۳۵ واحد در منطقه شهری و ۴۷۷ واحد در مناطق روستایی خسارت وارد کرد که بر اساس کارشناسی صورت گرفته این واحدها نیاز به تخریب کامل و احداث مجدد دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده بر اثر جاری شدن سیل طی چند روز گذشته تعداد ۳۴۱ واحد مسکونی در شهرهای استان و یک هزار و ۵۴۸ واحد مسکونی در روستاها نیازمند تعمیر و بازسازی هستند که نسبت به بازدید و انجام کارشناسی واحدها اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ های اخیر و همچنین رانش زمین در بخش کالپوش میامی باعث بروز مشکلات زیادی در بافت روستایی استان سمنان شده است،یادآور شد: ستاد بازسازی بنیاد مسکن در منطقه کالپوش به منظور بررسی و ارزیابی خسارت وارده بر اثر رانش زمین و ساماندهی واحدهای آسیب دیده استقرار یافته است.

وی اضافه کرد: ۳۷۸ واحد مسکونی روستایی در روستای حسین آباد کالپوش به منظور برآورد میزان خسارت مورد بررسی قرار گرفته و از این تعداد ۲۱۷ واحد تخریبی محسوب می‌ شوند که کار تخلیه آن‌ ها به سرعت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، وقوع سیل طی روزهای گذشته در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و خسارت های مالی زیادی به خانه های مسکونی و زیرساخت استان وارد کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches