×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیل ۹۴۰ میلیارد ریال به اوشان و فشم خسارت زد

اقتصادتهران: شهردار اوشان، فشم و میگون (از توابع بخش رودبار قصران شمیرانات) گفت که برآورده های نخستین حاکی از این است که سیلاب دوشنبه گذشته ۹۴۰ میلیارد ریال به این سه شهر خسارت زده که به یقین میزان آسیب ها بیش از این رقم خواهد بود.

مسعود کرم زاده ظهر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به تشریح آسیب های ناشی از سیل پرداخت و گفت: با بروز حادثه سیلاب، دیواره های ساحلی رودخانه ها، دیوارهای شهری، آسفالت معابر (در اثر رانش زمین)، جداول، گابیون های دره، مسیل ها و… تخریب شد.

وی تاکید کرد: با توجه به ادامه بررسی ها و تخریب برخی از راه ها توسط شرکت گاز و… به منظور رفع مشکلات این حوزه به طور قطع خسارت وارده به زیرساخت های این سه شهر افزایش می یابد.

بارش شدید باران و تگرگ روز دوشنبه و به دنبال آن طغیان رودخانه جاجرود در شهرستان شمیرانات به ویژه بخش رودبارقصران منجر به سیلاب، آب گرفتگی، ریزش کوه و بهمن، بسته شدن راه ها شد. این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت اما به زیرساخت های این شهرستان آسیب جدی وارد کرده است.

شهرستان شمیرانات در شمال و شمال شرقی پایتخت با آب و هوای کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران افزون بر ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches