×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سیلاب هزار میلیارد تومان به جنوب کرمان خسارت وارد کرد

اقتصادتهران: معاون اول رییس جمهور از خسارت یکهزار میلیارد تومانی سیلاب به منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: استمهال تسهیلات کشاورزی باید برای کشاورزان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان در جیرفت افزود: امیدواریم با استمهال ۲ تا سه ساله تسهیلات کشاورزی شاهد برگشت وضعیت کشاورزان به روال عادی زندگی باشیم.

وی خسارت به مناطق سیل زده جنوب کرمان را شامل بخش کشاورزی، آبگرفتگی منازل، از بین رفتن مسیرهای ارتباطی، خسارت به پل های ارتباطی، از بین رفتن دام ها و غیره برشمرد و بیشترین میزان خسارت را در بخش کشاورزی اعلام کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مناطق سیل زده قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب به صورت هوایی بازدید شدند، تصریح کرد: در بازدید میدانی نیز از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم در جنوب کرمان قرار گرفتیم.

وی افزود: لازم است بسرعت تامین خسارت ناشی از سیل در جنوب کرمان انجام شود.

مخبر با بیان اینکه سپاه، بسیح، هلال احمر و سایر نهادها بخوبی در رفع مشکلات ناشی از بروز سیلاب کمک رسانی کردند، از زحمات مدیران استانی در کرمان تشکر کرد.

وی افزود: اینکه در یک سال در یک منطقه هم خشکسالی و هم سیل رخ داده جای تامل دارد و طبق گزارش اعلام شده در منطقه جنوب کرمان یکهزار روستا با تانکر آبرسانی می شود و اکنون در همین منطقه شاهد بروز سیل هستیم.

مخبر یکی از راه حل های مقابله با سیلاب را اجرای طرح های آبخیز و آبخوان داری اعلام کرد و گفت: هر جا این طرح ها اجرا شده شاهد خسارت کمتری بودیم لذا باید طرح های مذکور در این منطقه نیز با سرعت اجرا شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches