×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیلاب به ۱۰۰ مکان در طرقبه و شاندیز مشهد خسارت زد

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: جریان سیلاب امروز نهم فروردین ماه به ۱۰۰ مکان شامل منزل مسکونی، ویلا و رستوران در شهرهای گردشگری طرقبه و شاندیز شهرستان بینالود واقع در شمال و شمال غرب مشهد خسارت وارد کرد.

حجتعلی شایانفر عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارشهای رگباری اخیر به ویژه دیشب، موجب افزایش قابل توجه آب رودخانه ها در مناطق طرقبه و شاندیز و آسیب به این تعداد مکان واقع در حریم و بستر رودخانه شد.

وی گفت: این سیلاب خسارت جانی در پی نداشت. سطح آب رودخانه های منطقه هم اینک پایین رفته و ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی مسیر هستند. همچنین جریان نیروی برق که به دلیل سیلاب قطع شده بود دوباره برقرار گردیده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: در شهرستانهای تایباد، صالح آباد و خواف در شرق و جنوب شرق استان نیز که شاهد رگبار شدید باران بودند چندین مورد آبگرفتگی گزارش شده اما شرایط در آن مناطق عادی است.

شاندیز در فاصله ١۵ کیلومتری شمال غربی و طرقبه در فاصله ۱۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند. نوروز پارسال افزون بر سه میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر و گردشگر به این شهرهای ییلاقی و گردشگری رفتند. شهرستان بینالود دارای دو شهر و ۲۰ روستای ییلاقی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches