×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب کلید خورد

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب خبر داد و گفت: این نمایشگاه در آستانه ماه محرم به منظور تجهیز هیئات، مساجد، کانون های مذهبی و حسینیه های شهر تهران در بوستان ولایت برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکردهای فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع، با کیفیت و ارزان قیمت به تشکل های مذهبی به صورت متمرکز ودریک مکان ارائه می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت و تعمیق باورهای دینی و آئینی شهروندان در کنار حمایت و ارائه خدمت به دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل البیت (علیهم السلام) در تجهیز هیئت ها، مساجد، کانون های مذهبی، هیئت های دانشجویی و دانش آموزی و حسینیه های شهر تهران و تامین نیازهای آنان برای برپایی هر چه شایسته تر برنامه ها و مراسم سوگواری سالار شهیدان در ایام محرم معرفی کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تحول محتوایی نمایشگاه گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از دوازدهمین سال برگزاری تلاش های خود را در راستای تقویت محتوای بخش فرهنگی نمایشگاه، تبیین معارف و نهضت عاشورا و همچنین ترویج رسوم و فرهنگ صحیح عزاداری حضرت امام حسین(ع) متمرکز کرده است.

وی گفت: یکی از نتایج مبارک نمایشگاه عطر سیب در سال گذشته ایجاد نخستین کتابخانه تخصصی شهر تهران در حوزه فرهنگ عاشورا و معارف امام حسین(ع) بود و امسال نیز نمایشگاه سیزدهم بنا دارد برکات معنوی ماندگاری را برای شهر تهران در کنار وظیفه اصلی خدمت گزاری خود به محبان و شیفتگان حضرت اباعبدالله(ع) همراه داشته باشد.

حجت الاسلام امرودی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری عطر سیب، از حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد رسیدگی به امور مساجد، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و آموزش و پرورش در کنار نمایندگان بخشهای مختلف شهرداری از جمله خدمات شهری، مجموعه شهروند، موسسه همشهری، منطقه ۱۹ و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در همراهی با اداره کل فرهنگی برای برگزاری هرچه مطلوب تر سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب خبرداد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches