×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیب سلامتی دیگر در سبد افتخارات زرماکارون

اقتصادتهران: روابط عمومی زرماکارون اعلام کرد: این برند  به عنوان سرآمد صنعت پاستای کشور، در مراسم روز جهانی غذا همچون سال‌های گذشته خوش درخشید.

بنابر اعلام زرماکارون، در این مراسم که با حضور وزیر بهداشت در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، نشان سیب سلامت به ماکارونی پروبیوتیک زرماکارون اعطا شد.

پیش از این ماکارونی با آرد سمولینا، ماکارونی سبوس دار، ماکارونی پری‌بیوتیک، ماکارونی با آرد جوانه گندم، ماکارونی با آرد سویا و ماکارونی با آردجو از محصولات زرماکارون موفق به دریافت نشان سیب سلامت شده بودند.

لازم به ذکر است محصولاتی موفق به دریافت این نشان می شوند که با مواد اولیه سالم و در شرایط خوب بهداشتی تولید و عرضه شده، و علاوه بر حداقل ویژگی‌های مورد انتظار و خواص ذاتی خود، ویژگی‌هایی که در ارتقای ایمنی و سلامت مصرف کننده موثر است را دارا باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches