×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست ما در فضای مجازی همواره گسترش محتوای سالم است

اقتصادتهران:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اینستاگرام خود به حضور در ژنو برای سخنرانی در کنفرانس بین المللی جامعه اطلاعاتی اشاره کرد و نوشت: سیاست ما در فضای مجازی همواره گسترش محتوای سالم است.

به گزارش ایرنا، «محمود واعظی» در اینستاگرام خود نوشت: امشب با حضور در کنفرانس بین المللی جامعه اطلاعاتی که در ژنو در حال برگزاری است تاکید کردم بهبود کیفیت و تنوع سرویس ها مبتنی بر بستر شبکه ملی اطلاعات از سیاست های ایران در فضای مجازی است.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب شهریور ماه ۱۳۹۴ به هنگام انتصاب اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی، تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات پس از تصویب طرح آن در شورای عالی و نظارت مستمر و موثر مرکز ملی بر مراحل راه اندازی و بهره برداری از آن را به عنوان یکی مطالبات اصلی از آنان مطرح کردند.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات امروز برای شرکت در کنفرانس بین المللی جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۷ در ژنو حاضر شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches