×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست‌ شهرداری قزوین در سال جدید بر مدار ترافیک و حمل و نقل است

اقتصادتهران: شهردار قزوین گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان، معادل ۴۴ درصد از بودجه شهرداری قزوین در سال جدید بر مبنای اجرای سیاست‌های حمل و نقل و ترافیک شهری متمرکز شده است.

به گزارش اقتصادتهران، سیاوش طاهرخانی روز سه‌شنبه با تبریک سال نو در گفت و گو با ایرنا افزود: برای سال جدید ۶۱ درصد بودجه شهرداری قزوین به بخش عمرانی و ۳۹ درصد دیگر به حوزه امور جاری تخصیص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: بعد از ترافیک و حمل و نقل، مسایل خدمات شهری و محیط زیست با ۲۵ درصد و انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی با ۱۴ درصد جزو اولویت‌های بعدی برنامه‌های شهرداری قزوین از محل بودجه عمرانی در سال جدید قرار گرفته است.

وی در خصوص طرح‌های در دست اقدام حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، یادآور شد: تکمیل پروژه‌های کمربندی شرقی، نسیم شمال و اتصال آن‌ها به رینگ جنوبی، تکمیل پل امام رضا (ع) و ابوترابی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال جاری خواهند بود.

به گفته شهردار قزوین، کل بوجه سال جاری شهرداری این شهر نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته که در این میان هزینه‌های عمرانی با افزایش ۳۱ درصدی همراه بوده است.

طاهرخانی ادامه داد: محورهای اصلی بودجه شهرداری قزوین برای سال جاری در حوزه‌های اقتصاد پویا و درآمد پایدار، عدالت مداری و قانون مداری، ایمن بودن و تاب آوری در برابر کرونا، افزایش سطح کیفی زندگی مطلوب و فزاینده شهروندان، حمل و نقل عمومی پاک و در دسترس همگان بوده که مسایل یاد شده می‌تواند کارهای بسیار خوبی را در شهر قزوین رقم بزند.

شهردار قزوین در ادامه به تهدیدهای بودجه سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: افزایش هزینه‌های نگهداری در زیرساخت‌های شهرداری، شرایط اقتصادی ناپایدار، تورم فزاینده در هزینه‌های عمرانی، رکود بخش مسکن و کاهش ساخت و ساز، کاهش درآمدهای دولتی و عدم تناسب منابع درآمدی شهرداری از جمله تهدیدهایی هستند که ممکن است بودجه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه بودجه تلفیقی شهرداری‌ها براساس اولویت بندی بودجه، نیازهای اساسی شهر و تخصیص بهینه منابع آماده شده، اظهار داشت: تنوع بخشی و امکان بازپرداخت کامل دیون شهرداری به بانک شهر نیز یکی دیگر از دستاوردهای بودجه شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۰ است.

طاهرخانی تصریح کرد: شهرداری قزوین امسال تصمیم دارد تا به جای تعریف طرح های جدید و برای جلوگیری از بین رفتن فرصت‌ها، طرح های نیمه تمام موجود در سطح شهر را تکمیل کند و تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری نیز بر این پایه قرار گرفته است.

شهردار قزوین یادآور شد: احداث فرهنگسرا در نواحی منفصل شهری، راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی و تقویت ذخایر منابع آبی در پروژه فرهنگی بوستان باراجین از دیگر برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته مجموعه مدیریتی شهر قزوین برای سال جاری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches