×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست‌گذاری‌های جدید برای رقابتی شدن محصولات ایرانی در روسیه

اقتصادتهران: همزمان با کاهش تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و هدفگذاری برای افزایش صادرات، خبرهایی نیز از ایجاد گشایش در خطوط کشتیرانی کشور به گوش می‌رسد؛ خبرهایی که پیش‌بینی‌ها از تحولات اساسی در تجارت خارجی ایران را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این سازمان در تازه‌ترین تصمیم‌ها، انعقاد تفاهمنامه‌ای را در دستور کار دارد که بر اساس آن خطوط منظم کشتیرانی در حوزه دریای خزر راه‌اندازی می‌شوند تا به این ترتیب صادر‌کنندگان بتوانند راحت‌تر کالاهای خود را به روسیه و بازارهای حوزه دریای خزر برسانند.

به دنبال بهبود فضای بین‌المللی و بازشدن درهای جدید برای تجارت خارجی، مسئولان اقتصادی ایران در هدفگذاری‌های جدید، تصمیم به توسعه تجارت خارجی گرفته‌اند که با نفوذ در بازارهای جهانی و منطقه‌ای به‌ویژه بازار بزرگی همچون روسیه محقق می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches