×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست‌های جدید منطقه۱۱ شهرداری تهران

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ از سیاست های شهرداری منطقه ۱۱ در سال ۱۳۹۴ برای دستیابی به اهداف مورد نظر و تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت اقتصادی در سطح منطقه با بهره گیری از ظرفیت خانه‌های کارآفرینی مشارکتی خبر داد.

به گفته محمد کریملو خانه‌های کارآفرینی مشارکتی، طرح جدید شهرداری منطقه ۱۱ در رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی و رونق اقتصادی و معیشتی شهروندان است و همچنان که از عنوان طرح پیداست با همکاری بخش خصوصی، کارآفرینان و صاحبان مشاغل؛ کارگاه هایی برنامه محور راه اندازی خواهد شد که نسبت به آموزش، اشتغال و تولید و به ویژه بازاریابی و فروش اقدام می نماید.

او ادامه داد: در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری موسسه فرهنگی_ هنری نهر هنر آناهیتا، موفق به راه اندازی خانه رشد و کارآفرینی در محل ساختمان این موسسه شد که از جمله برنامه های این مجموعه می توان به خدمات آموزشی منجر به اشتغال در زمینه های هنری و صنایع دستی اشاره کرد.

کریملو ابراز امیدواری کرد شهرداری منطقه۱۱ بتواند با همکاری و هم افزایی سایر نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی و همچنین کارآفرینان حقیقی و حقوقی، نسبت به راه اندازی مجموعه های مشابه در سایر محلات اقدام کرده و گام هایی موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب‌های ناشی از بیکاری و فقر برداشته شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches