×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سومین رالی بزرگ شهروندی در منطقه ۴ برگزار می‌شود

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری سومین رالی بزرگ شهروندی خانوادگی خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه سومین رالی بزرگ شهروندی پایتخت به میزبانی منطقه ۴ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ابوذر حسینی با بیان این خبر افزود: در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی، زمین پاک سومین همایش خانوادگی رالی بزرگ خانوادگی، با همکاری برج میلاد روز جمعه یکم خرداد ماه از بوستان جنگلی یاس ورودی بزرگراه شهید باقری آغاز و پس از طی مسیر به برج میلاد ختم میشود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند به همراه خانواده در این مسابقه شرکت کنند گفت: در این مسابقه کلیه شرکت کنندگان پس از رسیدن به خط پایان میتوانند از برج میلاد بازدید کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در این رقابت باید با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مسیر تعیین شده را طی کنند و در نهایت به ده شرکت کننده ای که قوانین را به خوبی رعایت کرده باشند و زودتر از دیگران به خط پایان برسند هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

حسینی در ادامه گفت: به منظور آشنایی شرکت کنندگان با نحوه برگزاری همایش جلسه آموزشی نقشه خوانی نیز در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی تئاتر منطقه ۴ و آکادمی ورزش شهروندی واقع در خیابان ستارخان برگزار می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ در پایان گفت: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه جذاب خانوادگی می توانند با مراجعه به شهرداری نواحی محله خود ثبت نام کنند.

گفتنی است تاکنون پنج همایش رالی خانوادگی در شهر تهران برگزار شده که دو همایش توسط منطقه ۴ و سه همایش نیز به  همت شهرداری تهران برگزار شده است و این مسابقه ششمین رالی بزرگ شهروندی است که در سطح شهر  تهران برگزار می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches