×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: سومین جشنواه مشکات منطقه ای با بیش از ۳۹ هزار اثر در ۳ گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محورهای ۶ گانه به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، بهروز رضائی قائم مقام شهردار منطقه یک در این مراسم که با حضور شهرداران نواحی، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی ده گانه، مسئولین خانه‌های علم و زندگی، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه درسرای محله دارآباد برگزار شد اظهار داشت: ارائه بیش از ۳۹ هزار اثر در محورهای ۶ گانه جشنواره مشکات نشان می‌دهد که آموزش‌های شهروندی گام موثر و مفیدی در جهت آموزش‌های شهری و شهروندی به شمار می‌آید.
وی گفت: فرهنگ سازی از دروازه آموزش ورود می کند و از راه آموزش‌های شهروندی به مقبولیت و پذیرش عمومی و تحولات رفتاری در بین مردم می‌انجامد و جشنواره مشکات، این زمینه را برای مشارکت بیشتر شهروندان فراهم کرد.
یزدانی افزود: بیشترین آثار جمع آوری و داوری شده در جشنواره مشکات مربوط به فضای سبز شهری است و منطقه یک با در دست داشتن دبیرخانه این سازمان  توانست به عنوان چراغ راه آموزش‌های شهروندی، تعاملی بنیادین را در بین شهرداری تهران و شهروندان فراهم کند.
سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه یک نیز اعلام کرد: در پایان این اختتامیه منطقه ای از ۶۰ نفر از نفرات برتر در محورهای ۶ گانه محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر، حقوق و تکالیف شهروندی و اقتصاد شهر/ اقتصاد خانواده، و در سه گروه سنی: کودک، نوجوان و بزرگسال و در قالب های نقاشی، خاطره نویسی، عکاسی، کاریکاتور، داستان کوتاه، عکاسی، تصویربرداری، کاریکاتور، پوستر  و ایده خلاقانه تقدیر به‌عمل آمد. وی گفت: در بین شهروندان شهرداری منطقه یک، ۲۳ نفر در کل شهر تهران برگزیده نهایی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches