×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه “ما” ۲۷ درصد اعلام شد

با توجه به تعیین سود مشارکت در منافع ، نرخ سود قطعی بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه “ما” به ۲۷ درصد رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” ، سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال ۹۱ و سال ۹۲ به ترتیب ۲۷ درصد و ۲۷٫۱ درصد اعمال شد و مازاد سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع ، به حساب اندوخته بیمه گذاران منظور گردید.بیمه گذاران می توانند برای بررسی میزان سهم سود متعلقه در سال های ۹۱ و ۹۲به سایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرس : http://life.bimehma.ir مراجعه یا از طریق تماس با عامل فروش اقدام نمایند.

عباس اسلامی مدیر بیمه های زندگی بیمه “ما” در خصوص ویژگی های محصول بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع ) گفت: از مهم ترین ویژگی های این محصول بیمه ای پوشش های نقص عضو ، هزینه های پزشکی ، غرامت بستری در مدت کما در بیمارستان ، مستمری بیکاری ناشی از کارافتادگی و سرمایه اشتغال ناشی از کارافتادگی درکنار پوشش های متعارف فوت و امراض خاص است .

وی تاکیدکرد :با راه اندازی بیمه های مستمری از این پس علاقه مندان میتوانند اندوخته تشکیل شده در بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری (طرح جامع ) را به صورت یکجا یا به صورت مستمری مدت معین طی جدول مستقل دریافت کنند. در ضمن در صورت فوت مستمری بگیر مانده اندوخته روز شمار به ذینفع بیمه شده پرداخت خواهد شد.

مدیر بیمه های زندگی ضمن اشاره به آنکه تمامی اطلاعات مربوط به این محصول بیمه ای در سایت تخصصی بیمه های زندگی قرار داده شده است ، گفت : راه اندازی سایت تخصصی بیمه های زندگیبرای دسترسی بیمه گذاران عمرو سرمایه گذاری به خدمات آنلاین و در راستای تکریم مشتری طراحی شده است . با راه اندازی این سایت مشتریان محترم می توانند در کنار سایر خدمات از قبیل استعلام آنلاین بیمه نامه طرح جامع و طرح مشترک، از میزان حق بیمه های واریزی ، اندوخته و ارزش بازخرید به طور روز شمار گزارش بگیرند .

عباس اسلامی دیگر مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع ) را اینچنین عنوان کرد:

با توسعه فرآیندهای مالی و حسابداری بیمه نامه و راه اندازی سیستم حسابداری مکانیزه که براساس اطلاعات وصول ماخوذه از حساب بانکی نسبت به صدور اسناد حسابداری مکانیزه بصورت۲۴ ساعته اقدام می شود. در سایه این تحول این امکان برای بیمه گذاران فراهم شد که حق بیمه سالانه خود را پیشاپیش در مبالغ اقساط دلخواه ونیز سررسید های دلخواه واریز نمایند ، بدیهی است که به این مبالغ واریزی زود هنگام سود روزشمار تخصیص داده میشود . بعبارتی دیگر بیمه گذاران محترم بیمه های عمرو سرمایه گذاری ( طرح جامع ) به این امکان مهم دسترسی دارند که حق بیمه سال های آتی خود را در مبالغ اقساطمتنوع و سررسید های دلخواه تامین نموده و از سود روزشمار بهره مند شوند.

وی همچنین افزود :با راه اندازی سامانه پیام رسان که کلیه عملیات مربوط به بیمه نامه شامل اعلام سررسیداقساط ، اعلام وصول یا عدم وصول حق بیمه ، و اعلام ثبت پیشنهاد و صدور بیمه نامه به بیمه گذاران را از طریق ارسال پیامک به بیمه گذار اطلاع میدهد ، همچنین با توسعه زیر ساخت بیمه نامه امکان واریز اقلام متفرقه حق بیمه برای بیمه گذاران مقدور گردید که درصورت واریز از سود روز شمار بهرمند خواهند شد. به این منظور بیمه گذاران محترم میتوانند با اخذ کدشناسه مخصوص اقدام نمایند.

از دیگر موارد قابل ذکر،راه اندازی نرم افزار اخذ استعلام بیمه نامه از طریق تلفن همراه “همراه ما”می باشد که کلیه بازاریابان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تخصصی بیمه های زندگی نرم افزار مربوط را دانلود نمایند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches