×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سود۲۷درصدی موسسه فرشتگان؛بشتابید!

پرداخت سود بالای ۲۷ درصدی در موسسه مالی و اعتباری “فرشتگان” همچنان ادامه دارد و مشخص نیست چرا هیچ کس جلوی این موسسه ار نمی گیرد.

به گزارش بنکر (Banker)، پس از اینکه موسسه مذکور در موسسه اعتباری آرمان ادغام گردید و تابلو این موسسه را بر سر در شعب خود نصب کرد موسسه مذکور از این موضوع سوء استفاده می کند.

این موسسه نرخ سودهای خود را افزایش داده و به مشتریان خود اعلام می کند از سوی بانک مرکزی مجوز نهایی اخذ شده و نام آرمان نیز در بین شعب در شرف مجوز دیده می شود.

این موسسه برای سپرده های یک ساله هم اکنون بیش از ۲۷ درصد سود پرداخت می کند و این در حالی است که مسئولان بانک مرکزی بارها بر غیر مجاز بودن پرداخت سود بالای ۲۰ درصد تاکید کرده اند.

انتظار می رود مسئولان بانک مرکزی در دولت یازدهم هر چه زودتر نسبت به این مساله واکنش نشان دهند و اجازه ندهند بحران موسسات مالی و اعتباری مجددا آغاز شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches