×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سهام ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه افزایش می‌یابد

قانون اجازه افزایش ۴۳۴ سهم جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD) با امضای رئیس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران قانون اجازه افزایش سهام جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD) که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده بود، از سوی احمدی نژاد رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

در نامه‌ای از سوی لاریجانی رئیس مجلس به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران آمده است: عطف به نامه شماره ۳۹۲۶۶/۴۸۸۸۵ مورخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اجازه افزایش سهام جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD) که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۵ تیرماه ۱۳۹۲ و تأیید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

این قانون برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است:

«قانون اجازه افزایش سهام جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD) » که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ پنجم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۵تیرماه۱۳۹۲ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۲۰۷۱۴/۲۸۰ مورخ ۸تیرماه۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی واصل شده است، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

قانون اجازه افزایش سهام جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD)

ماده واحده ـ به دولت اجازه داده می‌شود به منظور حفظ قدرت رأی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه نسبت به افزایش سهام جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب برنامه تقویت صدای کشورهای در حال توسعه و گذار از طریق پذیره‌نویسی تعداد (۴۳۴) سهم به صورت تعهدی اقدام نماید.

وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است اقدامات لازم جهت پذیره نویسی سهام مزبور و مشـارکت در برنامه تقویت صـدای کشورهای در حال توسـعه و گذار را به مورد اجرا گذارد.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ پنجم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۹۲ به تأیید شورای نگهبان رسید.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches