×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سکاندار تجارت خارجی تغییر کرد

به گزارش ایرنا ، محمدرضا نعمت زاده همزمان نیز با قدردانی از خدمات حمید صافدل در سازمان توسعه تجارت وی را به سمت مشاور تجارت خارجی تعیین کرد .

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکم انتصابی افخمی راد ، ۱۴ محور را برای توسعه تجارت، کاهش هزینه های مبادله و روان سازی امور مورد نیاز مورد تاکید قرار گرفته است .

براین اساس ، روان سازی فرایندها و حذف تشریفات و مقررات زاید در امور صادرات و واردات، توسعه همکاری های دو جانبه و چند جانبه با دیگر کشورها، حمایت از توسعه بنگاه های تجاری و افزایش توانمندی آنها به منظور حضور فعال در بازارهای جهانی، تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی از جمله محورهای مورد توجه نعمت زاده است .

وی همچنین کمک به ارتقاء مهارت های علمی و تخصصی صادرکنندگان و بنگاه های تجاری، مشارکت فعالانه در رویدادها و مجامع بین المللی اقتصادی و خارجی، پیگیری برای توسعه زیرساخت ها و ارائه خمات مناسب جهت صدور محصولات و خدمات به ویژه خدمات فنی و مهندسی، ایجاد بستر مناسب برای الحاق هر چه زودتر کشور به سازمان جهانی تجارت (WTO) از دیگر محورهای مورد انتظار از رییس کل جدید سازمان توسعه تجارت را مطرح کرده است .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حکم انتصابی خود خطاب به افخمی راد همچنین محورهایی چون توسعه یکپارچه راهبردهای تجارت خارجی در کشور و ایجاد وحدت رویه در کلیه امور مرتبط ، واگذاری امور تصدی گری صادرات و واردات به بخش خصوصی، ارتقاء سطح کارایی و اثربخشی منابع انسانی، توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای افزایش سرعت فعالیت ها و کاهش هزینه ها، چابک و بهینه نمودن ساختار و تشکیلات سازمانی به منظور افزایش کارآمدی و انتخاب کارشناسان ذیصلاح و آموزش واعزام ادواری رایزنان بازرگانی – صنعتی جهت استقرار در کشورهای هدف به منظور تسهیل و توسعه صادرات را مورد تاکید قرار داده است .

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches