×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سقف تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ۲۵ میلیون تومان می‌شود

اقتصادتهران: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پپشنهاد افزایش سقف تسهیلات پرداختی برای ساخت و مقاوم سازی مسکن روستاها به ۲۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: پرداخت این مبلغ با تصویب دولت و شورای عالی بانک ها، به زودی آغاز می شود.

محمدرضا شاملو پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا در آمل افزود: میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بوده و با توجه به افزایش مصالح ساختمانی، افزایش سقف این تسهیلات قابل قبول است.

معاون بنیاد مسکن با اعلام این که بر اساس برنامه پنج ساله ششم توسعه، نوسازی و مقاوم سازی سالانه حدود ۲۰۰ هزار واحد خانه روستایی هدف گذاری شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانه روستایی با پرداخت تسهیلات دولتی نوسازی و مقاوم سازی شده است.

وی افزود: امسال هم پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی حدود ۲۰۰ هزار خانه روستایی را در برنامه داریم تا همانند سال های اخیر با حمایت از روستاییان در این بخش، خسارت های ناشی از حوادث های طبیعی از جمله رانش زمین و زلزله را در خانه های مقاوم سازی شده، به حداقل برسانیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین اعلام کرد که تاکنون برای سه میلیون و ۴۰۰ هزار فقره از املاک روستایی و املاک واقع در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت سند مالکیت صادر شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز صدور سند مالکیت برای حدود ۱۸۰ هزار فقره املاک روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور پیش بینی شده که به تدریج در حال انجام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches