×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سقف برداشت از خودپردازها به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت

اقتصادتهران: مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: دارندگان کارت عابر بانک می‌توانند از همان دستگاه بانک مورد نظر تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برداشت کنند.

به گزارش شبکه خبر، داوود محمد بیگی در خصوص تمهیدات بانک ها برای ایام نورز اظهارداشت: مجموعه بانک‌های بانک مرکزی تلاش می کنند مردم در ایام نوروز بدون کمترین مشکلی عملیات بانکی خود را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به تراکم مراجعه کنندگان به بانک‌ها و به خصوص دستگاه‌های خود پرداز بانک مرکزی مجوزی در خصوص افزایش سقف برداشت‌ها صادر کرده است.

محمد بیگی ادامه داد: دارندگان کارت عابر بانک می‌توانند از همان دستگاه بانک مورد نظر تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برداشت کنند.

وی تصریح کرد: مجوز سقف برداشت تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همه بانک ها داده شده است و در صورتی که بانک‌ها مایل باشند این امکان را فراهم می کنند.

 مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: امکان برداشت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان تا پایان تعطیلات فراهم شده است و بعد از تعطیلات به روال عادی خود باز بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اسکناس های نو و چگونگی تهیه آن از بانک ها گفت: برخی از بانک‌ها اسکناس نو را در دستگاه عابر بانک قرار داده اند و برخی دیگر در شعبه، اسکناس نو را توزیع می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches