×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سفر زائران ایرانی به عمره ۲۱ روزه شد

از امروز زائرانی که وارد مدینه منوره می‌شوند ۲۱ روزه هستند و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

همزمان با ماه مبارک رمضان، زائرانی که از امروز وارد مدینه منوره می‌شوندطول مدت سفر آنان ۲۱ روز است و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

به گزارش ایلنا، زائرانی که از روز گذشته وارد مکه مکرمه شدند زائرانی هستند که سفرشان ۱۶ روزه است و در مکه مکرمه قصد ده روزه می‌کنندو باید نمازشان را کامل بخوانند و با شروع ماه مبارک رمضان روزه‌هایشان را بگیرند.

همچنین از امروز زائرانی که وارد مدینه منوره می‌شوند ۲۱ روزه هستند و در هر دو شهر مدینه و مکه می‌توانند روزه‌های خود را بگیرند و نمازشان کامل است.

همه ساله با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان کاروان‌هایی که برای عمره مفرده در این ایام به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، با برنامه ریزی سازمان حج و زیارت و نظارت بعثه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از اشکال در روزه عمره گزارانی که علاقه مندند در این سرزمین روزه داری را تجربه کنند با افزایش روزهای سفر از ۱۲ روز به ۱۶ و ۲۱ روز این امکان را برای زائران بیت الله الحرام و مسجد نبوی فراهم می‌کنند.

تاکنون ۵۰۰ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی سفر کرده‌اند که حدود ۴۷۰ هزار نفر از این تعداد به کشورمان بازگشته‌اند و هم‌اینک بیش از سی‌هزار نفر عمره‌گزار ایرانی در عربستان حضور دارند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches