×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سرویس دهی قطارشهری مشهد افزایش می یابد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرویس دهی این قطارشهری روز ۱۳ فروردین افزایش می یابد.

وحید مبین مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرویس ‌دهی قطار شهری مشهد در روزهای تعطیل از ساعت هفت تا ۲۲ است که به منظور رفاه حال شهروندان سرویس دهی خط یکم آن در روز ۱۳ فروردین با ۲ ساعت افزایش از ساعت ۶ تا ۲۳ خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین برای فردا ۲۶۷ سرویس قطار با سرفاصله پنج تا ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آماده باش در ایستگاه ها و مرکز فرمان خط یک قطار شهری برای کنترل خط و در صورت نیاز اعزام سرویس فوق العاده، آماده باش نیروهای عملیاتی، امدادی و نگهداری و تعمیرات، استقرار نیروهای نظارتی در ایستگاه های خاص از قبیل بوستان ملت و وکیل آباد از جمله تمهیدات این شرکت در روز طبیعت می باشد.

مبین مقدم افزود: به منظور حفظ ایمنی مسافران حمل مواد و لوازم آتش زا و خطرناک توسط ناوگان قطارشهری ممنوع است و از ورود لوازم خطرناک نظیر گاز پیک نیک جلوگیری می شود.

خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۲۴ کیلومتر با ۲۴ ایستگاه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد تا وکیل آباد روزانه ۱۳۰ هزار نفر را جا به جا می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches