×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سرمایه‌گذاری ١۵ همتی شستا در عرصه تولید و اشتغال

اقتصادتهران:‌مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از سرمایه گذاری ١۵ همتی این شرکت در حوزه تولید و صنعت با اشتغالزایی بالا خبر داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم بازیان، امروز پنجشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری زیر مجموعه وزارت کار اظهار داشت: این سرمایه گذاری ها در حوزه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و صنایع است.

وی افزود: ١۶٠ همت سرمایه گذاری در مجموعه شستا تا سال ١۴٠۵ در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، سال گذشته ١٠ همت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه هر قراردادی یک جبهه جهادی جدید برای اشتغال و رشد تولید است گفت: امروز ١٠ تفاهم‌نامه امضا شد که این قراردادهای امضا شده سوری نیست چرا کار شروع شده است و در تلاش هستیم تا کار سرعت بگیرد.

بازیان تاکید کرد: در ١٠ سال گذشته رکود در سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشتیم اما اکنون امضای تفاهم‌نامه‌ها به جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی می انجامد و در آینده جدید شاهد رشد تولید و اشتغال خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches