×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سرعت رشد شاخص بورس شتاب گرفت

اقتصادتهران: شاخص کل بازار بورس تهران امروز (دوشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه) با ۱۵ هزار و ۵۳۲ ‌واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۵۲۲ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در معاملات امروز بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱۱ هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال و در بیش از ۹۷۹ هزار و ۷۹۱ نوبت معامله شد.

امروز در ادامه معاملات بورس تهران، بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۵ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال و در ۶۳۶ هزار و ۳۳۸ نوبت معامله شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با چهار هزار و ۷۹۶ واحد افزایش به ۴۱۰ هزار و ۳۱۰ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲ هزار و ۹۸۵ واحد رشد به ۲۵۵ ‌هزار و ۳۷۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد و شاخص بازار دوم، ۳۵ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۲ هزار و ۵۸۳ واحد، نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۴۷۴ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۳۳۶ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۶۹۸ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۶۹۴ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۶۷۵ واحد و ایران خودرو (خودرو) با ۵۷۶ واحد با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل پتروشیمی جم (جم) با ۱۷۶ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۱۴۴ واحد، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با ۱۲۳ واحد، آهنگری تراکتورسازی ایران (خاهن) با ۱۱۹ واحد، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی (وصندوق) با ۵۱ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۰ واحد و سپنتا (فپنتا) با ۴۸ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد سایپا (خساپا)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ایران خودرو (خودرو)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، پالایش نفت تهران (شتران) و گروه بهمن (خبهمن) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه چهار میلیارد و ۱۸۱ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches