×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سایپا به تولید روزانه ۲۱۰۰ خودرو رسید

گروه خودروسازی سایپا توانست با تولید دو هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو رکورد تولید خود را دوباره بشکند.

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به تأکید وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا مبنی بر افزایش تیراژ تولید در سال جاری و برنامه ریزی انجام شده در این زمینه، گروه خودروسازی سایپا توانست در ماه های ابتدایی سال به این مهم دست یابد و تعداد خودروی تولیدی خود را از مرز ۲۰۰۰ دستگاه بگذراند.

سعید مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، نیز که به دفعات یکی از راه های نجات صنعت خودرو از مشکلات موجود را افزایش تولید اعلام کرده است، با صدور دستور ویژه به تمامی شرکت های زیر مجموعه ی گروه سایپا خواهان تلاش بیشتر برای افزایش تولید گروه شد که ما حصل آن رسیدن به تیراژ تولید بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در روز شده است.

این تعداد تولید بیانگر ایجاد یک روند خوب و صعودی است و نشانگر گذر گروه خودروسازی سایپا از مشکلات تحریم و کاهش تولید است که در سال های اخیر برای صنعت خودرو کشور ایجاد شده است و قطعا تلاش و همت تمامی کارکنان این گروه در این افزایش تولید تأثیرگذار بوده و نمایانگر رسیدن به روزهای اوج در زمانی نه چندان دور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches