×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سامسونگ در IFA 2013 دنیایی از امکانات جدید را پرده برداری کرد

کمپانی سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2013 از “بینش اروپایی” خود برای مشتریان بازار وسایل الکترونیکی پرده‌برداری کرد و همچنین نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی و چاپگرهای جدیدش را به نمایش گذاشت.

سامسونگ در این نمایشگاه نشان داد که چگونه دیدگاه مشتریان به طراحان و مهندسان کمک می‌کند تا بتوانند محصولات و خدمات را به گونه‌ای توسعه دهند که بر اساس نیازهای مشتریان و به عنوان تعیین کننده روند بازار در آینده باشند.

بو-کئون یون، رئیس و مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس در مورد عملکرد این شرکت در نمایشگاه امسال گفت: “یکی از رموز موفقیت شرکت سامسونگ در این است که ما عمیقا به چگونگی استفاده مشتریان از تکنولوژی اهمیت می‌دهیم. این دیدگاه‌ها هستند که ما را در خلق محصولات راهنمایی می‌کنند. به همین دلیل است که ما محصولات و خدماتی را ارائه می‌دهیم که زندگی در خانه را راحت تر و شادتر می‌سازد”.

او افزود: “سامسونگ سه اصل را سرلوحه کار خود کرده است: مردم، نوآوری و جامعه. در طول سال گذشته، سامسونگ پنج آزمایشگاه تحقیقاتی سبک زندگی (Lifestyle Research Labs) در سرتاسر جهان دایر کرده تا در زمینه نیازها و خواسته‌های مشتریان مطالعه کنند. این آزمایشگاه‌ها بخشی‌ از شبکه تحقیقاتی سامسونگ هستند. گفتنی است که این شبکه شامل ۳۳ مرکز تحقیق و توسعه و شش مرکز طراحی می‌شود. به عبارت دیگر ، در مجموع ، بیش از یک چهارم نیروی کاری سامسونگ در بخش نوآوری محصولات فعالیت می‌کنند”.

سامسونگ ریشه‌های عمیقی در اروپا دارد و نقش بسزایی در آموزش و الهام بخشیدن به نسل بعدی پیشگامان فناوری در این منطقه ایفا می‌کند. این شرکت همزمان که در هلند، معلمان را به سمت یکپارچه‌سازی فناوری در مدارس دیجیتال هدایت می‌کند، در لهستان به دانش‌آموزان مهارت‌های برنامه‌نویسی با کامپیوتر را می‌آموزد. در حال حاضر نیز سامسونگ به بچه‌های معلول در فرانسه و انگلستان کمک به سزایی می‌کند. اینها تنها نمونه‌هایی از رویکردهای سامسونگ برای پیشرفت دانش دیجیتال و مقابله با بیکاری جوانان به شمار می‌روند.

محصولات صوتی-تصویری قدم به دنیای جدید می گذارند

سامسونگ در ۹ سال گذشته با رهبری صنعت در زمینه فناوری‌های LED و پلاسما و خلق نمایشگرهایی با رنگ‌های شفاف تر، نمایش رنگ مشکی واقعی و تصاویر زنده‌تر به خوبی توانسته بازار تلویزیون اروپا را قبضه کند. این شرکت هم‌‌اکنون با دستاوردهای جدیدش در زمینه تلویزیون‌های UHD و فناوری جدید OLED برای ساخت تلویزیون‌هایی با طراحی خاص و منحصر به فرد، عصر جدیدی را در نوآوری‌های بصری آغاز کرده است. سامسونگ در سال گذشته، موفق به فروش یک تلویزیون در هر دو ثانیه در سطح جهان شده است و بیش از ۴۱ درصد سهم بازار اروپا را در دست دارد. این شرکت برای تثبیت برتری خود در اروپا، نظرسنجی بین ۱۸ هزار نفر در ۱۸ کشور مختلف اروپایی انجام داده تا از انتظارات آنها از تلویزیون مطلع شود. نتایج نشان می‌دهد اولویت اصلی مصرف‌کنندگان کیفیت تصویر بسیار بالا ، صفحه نمایش بزرگ تر و کاربری آسان تلویزیون می باشد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches