true

كمپاني سامسونگ الكترونيكس در نمایشگاه IFA 2013 از “بينش اروپايي” خود براي مشتريان بازار وسایل الكترونيكي پردهبرداري كرد و همچنين نسل جدید تلویزيونهاي هوشمند، لوازم خانگي و چاپگرهاي جديدش را به نمايش گذاشت.
سامسونگ در این نمایشگاه نشان داد که چگونه ديدگاه مشتريان به طراحان و مهندسان كمك ميكند تا بتوانند محصولات و خدمات را به گونهای توسعه دهند که بر اساس نیازهای مشتریان و به عنوان تعیین کننده روند بازار در آینده باشند.
بو-كئون يون، رئيس و مدير عامل سامسونگ الكترونيكس در مورد عملکرد این شرکت در نمایشگاه امسال گفت: “يكي از رموز موفقيت شرکت سامسونگ در اين است كه ما عميقا به چگونگي استفاده مشتريان از تكنولوژي اهميت ميدهيم. اين ديدگاهها هستند كه ما را در خلق محصولات راهنمایی میکنند. به همین دلیل است كه ما محصولات و خدماتی را ارائه میدهیم که زندگي در خانه را راحت تر و شادتر ميسازد”.
او افزود: “سامسونگ سه اصل را سرلوحه کار خود کرده است: مردم، نوآوری و جامعه. در طول سال گذشته، سامسونگ پنج آزمايشگاه تحقيقاتی سبک زندگي (Lifestyle Research Labs) در سرتاسر جهان دایر كرده تا در زمینه نيازها و خواستههاي مشتريان مطالعه كنند. اين آزمايشگاهها بخشی از شبكه تحقيقاتي سامسونگ هستند. گفتنی است که این شبکه شامل 33 مرکز تحقيق و توسعه و شش مركز طراحي میشود. به عبارت دیگر ، در مجموع ، بيش از يك چهارم نيروي كاري سامسونگ در بخش نوآوری محصولات فعالیت میکنند”.
سامسونگ ريشههاي عميقي در اروپا دارد و نقش بسزایی در آموزش و الهام بخشیدن به نسل بعدي پیشگامان فناوری در این منطقه ایفا میکند. این شرکت همزمان كه در هلند، معلمان را به سمت یکپارچهسازی فناوری در مدارس ديجيتال هدايت ميكند، در لهستان به دانشآموزان مهارتهای برنامهنويسي با كامپيوتر را میآموزد. در حال حاضر نیز سامسونگ به بچههای معلول در فرانسه و انگلستان کمک به سزایی میکند. اينها تنها نمونههايي از رویکردهای سامسونگ براي پيشرفت دانش ديجيتال و مقابله با بيكاري جوانان به شمار میروند.
محصولات صوتی-تصویری قدم به دنیای جدید می گذارند
سامسونگ در 9 سال گذشته با رهبری صنعت در زمینه فناوریهای LED و پلاسما و خلق نمایشگرهایی با رنگهای شفاف تر، نمایش رنگ مشکی واقعی و تصاویر زندهتر به خوبی توانسته بازار تلویزیون اروپا را قبضه کند. این شرکت هماکنون با دستاوردهای جدیدش در زمینه تلویزیونهای UHD و فناوری جدید OLED برای ساخت تلویزیونهایی با طراحی خاص و منحصر به فرد، عصر جدیدی را در نوآوریهای بصری آغاز کرده است. سامسونگ در سال گذشته، موفق به فروش یک تلویزیون در هر دو ثانیه در سطح جهان شده است و بيش از 41 درصد سهم بازار اروپا را در دست دارد. این شرکت براي تثبيت برتري خود در اروپا، نظرسنجی بین 18 هزار نفر در 18 كشور مختلف اروپایی انجام داده تا از انتظارات آنها از تلویزيون مطلع شود. نتایج نشان میدهد اولویت اصلی مصرفکنندگان کیفیت تصویر بسیار بالا ، صفحه نمایش بزرگ تر و کاربری آسان تلویزیون می باشد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=3729
false
true