دوشنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

سامانه 2020 پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران

۱۲ دی, ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

سامانه 2020 پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران

اقتصادتهران: مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه 2020 درخواست‌ها و مشکلات خود را ثبت کنند.

به گزارش اقتصادتهران، در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات غیر حضوری، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی و از طریق تماس با سامانه 2020 به خدمات مختلفی مانند خرید و تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، اطلاع از حجم و زمان باقیمانده سرویس و پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

همچنین مشتریان علاوه بر شماره گیری 2020 از طریق تلفن ثابت، می‌توانند از طریق کد دستوری #2020* و یا از طریق سایت adsl.tci.ir از خدمات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها