×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سامانه فرماندهی حادثه (lCS) در منطقه۱۱ فعال می‌شود

تهران اکونومی: با آموزش‌های ارائه شده در مدارس و فرهنگسازی که در خصوص آیین و آداب و رسوم ایرانی بین نوجوانان سطح منطقه انجام شده است ؛ امید می‌رود که چهارشنبه پایانی سال ۹۳ با کمترین حادثه به پایان برسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ ، عادل قایق ور جانشین شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران به مناسبت فرا رسیدن چهارشنبه پایانی سال به تشریح اقدامات انجام شده برای پیش گیری و کاهش حوادث پرداخت و گفت: همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال سامانه فرماندهی حادثه (lCS) ستاد مدیریت بحران منطقه از ساعت ۱۷روز سه‌شنبه فعال می شود تا با هم افزایی و بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود؛ ضمن ایجاد وحدت فرماندهی، هدایت عملیات منطقه را به عنوان فرماندهی حادثه بر عهده گیرد.

قایق ور افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با ایستگاه های آتش نشانی و اورژانس  جهت پیش بینی استقرار تیم‌های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل‌های پرجمعیت و خطرساز انجام شده است و همچنین به منظور پوشش دهی کامل تمامی محله ها؛ ستادهای مدیریت بحران در سطح نواحی نیز آمادگی لازم برای رفع و مهار بحران را دارند.

او همچنین از ارائه آموزش های لازم و توزیع پکیج‌های آموزشی با هدف آگاه سازی نوجوانان با خطرات مواد محترقه و آسیب‌های ناشی از آن در مدارس سطح منطقه و اماکن پر رفت و آمد خبر داد.

در همین راستا دکتر خلیلوند مدیر درمان بیمارستان فارابی در گفتگویی به مناسبت فرا رسیدن چهارشنبه پایانی سال؛ با بیان این که فرهنگسازی و آگاهی نوجوانان و جوانان از خطرات مواد محترقه تا حد قابل توجهی حوادث چشمی ناشی از چهارشنبه سوری را کاهش می دهد؛ اقدامات شهرداری برای مدیریت حوادث و برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی را بسیار ارزنده دانست.

او خاطر نشان کرد که ساخت فیلم‌های موضوعی در زمینه حوادث چهارشنبه سوری و ارتقای آگاهی افراد جامعه اعم از خانواده ها و نیز نوجوانان که بیشترین حوادث سوختگی و آسیب های چشمی را دارند ؛ تأثیر چشم گیری در کاهش حوادث ناگوار این چنینی در سال گذشته داشته است.

دکتر خلیلوند با ابراز خرسندی از این که سال گذشته هیچ گونه حادثه چشمی وخیم در بیمارستان فارابی نداشتیم؛ خاطر نشان کرد که بی شک تأثیر آگاه سازی و ارائه بروشورهای آموزشی در مدارس و نیز پخش فیلم هایی با این موضوع توانسته در چند سال اخیر حوادث ناگوار چهارشنبه پایانی سال را به نحو چشم گیری کاهش دهد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches