شنبه, ۲۹ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین فعال شد

۲۰ شهریور, ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین فعال شد

اقتصادتهران: سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین به‌منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان راه اندازی شد.

 موسسه اعتباری کاسپین به‌منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرد.

 با ایجاد این امکان در وب‌سایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبت‌شده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه می‌شود.

شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می­گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام می‌شود.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها