×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ساماندهی ۵۰ واحد صنفی متخلف در منطقه۴

تهران اکونومی: رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه۴ از ساماندهی و صدورابلاغیه لازم در خصوص ۵۰ واحدصنفی متخلف از ابتدای سال جاری در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، ناصر رضاپور با اعلام این خبر بیان داشت: اداره ساماندهی منطقه۴ به منظور ارائه خدمات بهینه و موثر به شهروندان گرامی و بهسازی منظر شهری در طرح استقبال از بهار و با همکاری نواحی ۹ گانه ضمن ایجاد تعامل سازنده با واحدهای صنفی و آموزشی، نسبت به صدور و ابلاغ رأی و پلمپ ۵۰واحد صنفی متخلف اقدام نموده است.

رئیس اداره ساماندهی منطقه۴، ادامه داد: این واحدهای صنفی مزاحم شامل واحدهایی چون تراشکاری، چوب بری، کابینت سازی و … بوده است، که ب طبق برنامه  ریزی های در دست اجرا روند مقابله با موارد متخلف در طی سال ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: در طرح استقبال از بهار ضمن  ۴هزار بروشور آموزشی در مدارس و همچنین آموزش کسبه و متصدیان واحدهای صنفی در نواحی ۹ گانه جهت مبارزه با جانوران مضر شهری توزیع شد.

توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتابچه و بروشور در محدوده شمال غرب تهران

اداره فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آموزه های دینی در میان شهروندان بیش از ۵۰۰۰ جلد کتابچه و بروشور در محدوده شمال غرب پایتخت توزیع کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آموزه های دینی یکی از رسالت های اصلی دستگاه های فرهنگی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه شهری، حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ این اقدام را در دستور کار قرار داده و با راه اندازی ایستگاههای سیار فرهنگی تلاش می کند تا قدمی در جهت پیشبرد این هدف فرهنگی بردارد. »

وی افزود:« توزیع کتابچه های جشنواره شمسه و مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی،کتاب خوانی، نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان، اهدای جوایز ویژه به شرکت کنندگان در برنامه ها، توزیع کتابهای دینی و آموزشی ، فلش کارت هایی با مضمون آموزه های دینی و بروشورهای فرهنگی – دینی در میان شهروندان منطقه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در ایستگاه های سیار فرهنگی است.»

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی و آموزه های دینی در جامعه و اعلام آمادگی برای راه اندازی ایستگاه های سیار فرهنگی در بوستانهای سطح منطقه از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران و بوستان جوانمردان ایران خاطرنشان کرد: « حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود تلاش می کند تا با اجرای برنامه های مختلفی چون راه اندازی ایستگاه های سیار فرهنگی در سطح منطقه در راستای تقویت، تبیین و ترویج فرهنگ، ارزش و باور های دینی همچنین احیا کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی گام بردارد. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches