×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ساماندهی و بهسازی رود دره دارآبــاد به اتمام رسیــد

اقتصاد تهران: به منظور ایمن سازی و ساماندهی رود دره ها و پیاده راه های گردشگری شمال تهران، فاز دوم بهسازی پروژه رود دره دارآبــاد به اتمام رسید.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: رودخانه دارآباد، یکی از رود دره های مشرف به تهران و شرقی‌ترین رودی است که از رشته کوه توچال وارد تهران می شود و در مقایسه با سایر رودخانه ها مانند درکه و دربند و…دارای مزایای کوهنوردی بیشتری است.

وی گفت: این رودخانه که از داخل روستای دارآباد عبور می کند، از لحاظ ساختار طبیعی از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است و در تعطیلات آخر هفته مورد توجه عموم به خصوص جوانان قرار می گیرد.

محبوبی افزود: رود دارآباد از ابتدای بزرگراه دارآباد ( امام علی (ع)) به‌صورت سرپوشیده جریان می یابد که برای ساماندهی این مسیر عملیات اجرایی در این رود دره از شهریور ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای قسمتی هایی از کانال به صورت مرکب بتنی و دیوار سنگی از اقدامات اجرا شده است که این فــاز با هزینـه ای حـدود ۳۰ میلیارد ریال به انجام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: حجم کل عملیات اجرا شده در این مسیر حدود ۷۰۰ متر طول است که در حال حاضر حدود ۴۰۰ متــر عملیات ایمـن سـازی مسیـل اجرا شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches