×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح رسیدگی به وضعیت مخازن و زیر مخزنی‌ها همزمان با طرح استقبال از بهار با هدف بهبود وضعیت بصری شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، پیروز بشر با اعلام این مطلب افزود: رسیدگی و توجه به وضعیت ظاهری و فنی ماشین آلات جمع آوری زباله و تجهیزات انفرادی نیروی انسانی و رسیدگی و رفع نواقص و بهسازی اسکانهای کارگری از جمله فعالیت های ویژه اداره بازیافت است.

وی با اشاره به پاکسازی ویژه معابر و جداول اصلی و فرعی منطقه، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت نظافت، نصب مخزن و … در پایانه های مسافربری، رسیدگی و توجه به جمع آوری و انتقال زباله های حجیم در روزهای پایانی سال و رنگ آمیزی و نوسازی غرفه‌های بازیافت در ایام اجرای طرح استقبال از بهار از دیگر اقدامات منطقه خواهد بود.

رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ با اشاره به آغاز این طرح از اول اسفند ماه تا سی و یکم فروردین سال آینده، گفت: پاکسازی جداره های شهری اعم از المان‌ها و تاسیسات و تجهیزات منصوبه، ایستگاه های اتوبوس و بی آر تی، پل‌های عابر پیاده، تابلوها، چراغ‌های راهنمایی و تهیه سفره هفت سین با مواد بازیافتی (بهترین ها از دور ریختنی ها) در کلیه غرفه ها از ویژه برنامه‌هایی است که در دستورکار قرار گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches