×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سازمان کنفرانس اسلامی باید به قضیه کشتار شیعیان نیجریه ورود پیدا کند

اقتصادتهران: عضو شورای مرکزی ستاد مردمی پیگیری فاجعه زاریای نیجریه گفت: سازمان کنفرانس اسلامی باید هرچه سریع تر به قضیه کشتار مردم بیگناه نیجریه به ویژه دستگیری رهبر شیعیان این کشور ورود پیدا کند.

حجت الاسلام میثم امرودی، در نشستی که عصر امروز (دوشنبه ۲۳ آذرماه) در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: علامه زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه از انسان های شریفی است که بیش ترین وقت خود را مرهون اسلام کرده به طوری که در متبلور کردن واقعه عاشورا و شناساندن امام حسین(ع) نقش ویژه ای ایفا کرده است.

وی افزود: در کشتار شیعیان نیجریه، صهیونیست ها بیش ترین بهره برداری ممکن را انجام می دهند و ما امیدواریم با کمک سازمان های بین المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی، علامه زکزاکی آزاد شود.

امرودی با بیان آن که علامه زکاکی، خون فرزندان خود را فدای دین اسلام کرده است، تصریح کرد: ستاد پیگیری فاجعه زاریا تا آزادی علامه زکزاکی به کار خود ادامه می دهد.

بر پایه این گزارش، دکتر حسین رویوران، سخنگوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز در این نشست خبری، با بیان آن که آنچه که در نیجریه اتفاق افتاده نمونه بارز نقض حقوق انسانی محسوب می شود، یادآور شد: درخواست ما از دولت نیجریه این است که اجازه دهد هلال احمر، صلیب سرخ، پزشکان بدون مرز، سازمان ها و افرادی که قصد کمک به شیعیان نیجریه را دارند بتوانند به راحتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان آن که همبستگی زیادی از سوی اقشار مختلف مردم در این ستاد مردمی صورت گرفته است، تصریح کرد: این در حالی است که تا کنون از سوی سازمان کنفرانس اسلامی هیچگونه اقدامی صورت نگرفته در صورتی که وظیفه جهان اسلام پایان دادن به این بحران است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches