×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سازمان منطقه آزاد کیش میزبان هیات اقتصادی عمان

اقتصادتهران: هیات اقتصادی عمانی در نخستین روز سفر به کیش با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و فعالان اقتصادی منطقه دیدار کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هیات ۱۱ نفره سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی عمانی که با هدف بررسی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری جزیره کیش به این منطقه آزاد کشور سفر کرده‌اند، شامگاه چهارشنبه ۱۶ اسفند با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ازاد کیش و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و گردشگری منطقه دیدار و گفت و گو کردند.

دراین دیدار دو طرف در خصوص مشترکات فرهنگی، اقتصادی و گردشگری جزیره کیش و عمان صحبت کردند و با هدف ایجاد روابط تجاری و گردشگری ظرفیت‌های مالی و گردشگری دو منطقه را طرح و بررسی کردند.

سفر هیات عمانی تا ۱۹ اسفند در جزیره کیش ادامه دارد و در این سفر با هدف بررسی دقیق ظرفیت‌های کیش از پروژه‌های گردشگری، اقامتی، درمانی و مبادی ورودی جزیره دیدن می‌کنند.

گفتنی است برگزاری نشست تخصصی با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و فعالان اقتصادی با موضوع بررسی راهکارهای افزایش تعاملات دو سویه از دیگر بخش‌های سفر هیات عمانی به جزیره کیش است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches