×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه هایی برای تولید و اشتغال

اقتصادتهران: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از نقش انکار ناپذیر این سازمان در اشتغالزایی و تولید خبر داد و گفت که سازمان برنامه های مدونی در این حوزه ها و تحقق نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارد.

نیره پیروزبخت شامگاه شنبه در بدو ورود به استان گلستان در گرگان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تلاش های این سازمان در حوزه رفع دغدغه های مقام معظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران گام های مؤثری در ارتقای کیفیت و تولید کالاها و خدمات بر می دارد و این مساله به افزایش تولید و اشتغال کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در بخش های مختلف برنامه های مدونی در حوزه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارد که گزارش آن باید به صورت مدون و ماهانه تدوین و منتشر شود.

پیروزبخت گفت: قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران بیش از چند بار رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان در آستانۀ تصویب قرار دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بر شمردن برخی از ویژگی های این قانون افزود: در چند ماه گذشته برای تکمیل و تصحیح پیش نویس این قانون وقت زیادی صرف و جلسات متعددی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و کمیسیون های تخصصی برگزار و به نکات ظریفی توجه شد.

وی ادامه داد که این قانون موارد فراوانی را در بر می گیرد و مسیر بسیاری از فرآیندهای سازمان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

پیروزبخت گفت: در قانون جدید، سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع صدور گواهی حلال در ایران خواهد بود و جایگاه رئیس سازمان در دولت ارتقا یافته است.

وی به منظور شرکت در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان اداری – آزمایشگاهی اداره کل استاندارد گلستان و نشست شورای استاندارد استان به گرگان سفر کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches