×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سازمان برنامه و بودجه به دنبال ارتقای سطح آموزش‌های عالی مهارتی است

اقتصادتهران: رییس سازمان برنامه و بودجه، عزم دولت تدبیر و امید را ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه توجه جدی به دانشگاه‌های مأموریت‌گرا دارد و به دنبال حل مشکلات و ارتقای سطح آموزش‌های عالی مهارتی است.

به گزارش روز شنبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نشستی در راستای بررسی راهکارهای اصلاح شاخص‌های بودجه‌ای دانشگاه فنی و حرفه ای و تغییر دفتر بخشی بودجه‌ای این دانشگاه از امور آموزش و پرورش عمومی به ذیل دفتر بخشی آموزش عالی، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و ابراهیم صالحی عمران رییس این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه اصلاح شاخص‌های بودجه‌ای و طرح ردیف ۵۰ درصد تأمین منابع مالی حمایت از پروژه‌های خیرساز دانشگاه فنی و حرفه‌ای در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصویب شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست اظهار داشت: حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه‌های مأموریت گرا از برنامه‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور است.

نوبخت به وجود عزم ملی جهت ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دولت اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه توجه جدی به دانشگاه‌های مأموریت گرا دارد و به دنبال حل مشکلات و ارتقای سطح آموزش‌های عالی مهارتی است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این نشست ضمن تقدیر از دستور تغییر دفتر بخشی این دانشگاه، گزارشی از روند حرکت آموزش عالی مهارتی و حرفه گرایی در آموزش عالی ارایه کرد.

در این نشست نوبخت ضمن دستور درخصوص اصلاح شاخص‌های بودجه‌ای دانشگاه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بهره مندی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ردیف درصد تأمین منابع مالی در حمایت از پروژه‌های خیرساز را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سال ۹۰ از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم منتقل شد اما پس از گذشت ۱۰ سال کماکان در دفتر بخشی آموزش عمومی سازمان برنامه و بودجه قرار دارد. سال گذشته با موافقت دولت و به ویژه سازمان برنامه و بودجه این دانشگاه به دفتر بخشی آموزش عالی منتقل شد و بودجه‌ها بر اساس سرانه دانشجویی اختصاص داده می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches