×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند

اقتصادتهران: به دنبال سرقت حدود ۱۵۰ صندوق اجاره‌ای از شعبه دانشگاه بانک ملی ایران، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در عرض کمتر از یک هفته از وقوع سرقت، تعدادی از عاملان این سرقت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادتهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران جزییاتی بیشتر از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه پلیس مطلع شد که این سرقت به وقوع پیوسته و بلافاصله بعد از اطلاع و بازدید از صحنه، کار پلیس شروع شد و با تشکیل چند تیم ویژه از مجرب‌ترین کاراگاهان طرح عملیات ویژه ما برای به دست آوردن ردپای سارقان، شناسایی آنها، نحوه سرقت و دستگیری آغاز شد. یک هفته است که شب و روز نداریم و امروز خدا را شکر با اقدامات شبانه‌روزی، سارقان بانک دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که با تلاش شبانه‌روزی پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت سارقان شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: یک الی دو روز است که این افراد دستگیر شده‌اند که البته تعدادی از آنها در داخل کشور و تعدادی به خارج کشور متواری شده بودند که با هماهنگی خوب پلیس اینترپل دستگیر شده و در حال انتقال به کشور هستند.

رحیمی اضافه کرد: بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم با لطف خدا و تلاش ماموران پلیس کشف شد و البته کار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس با اقتدار، توانمندی و استفاده از تجارب در کمترین زمان ممکن سارقان و مرتبطان آنها را دستگیر و بخش زیادی از اموال مسروقه را کشف کرد که البته کار ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches