×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ساخت کشتی‌های غول پیکر برای خارجی‌ها

اقتصادتهران: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه از کشورهای خارجی برای ساخت کشتی‌های غول پیکر سفارش داریم، گفت: فاز چهارم ستاره خلیج فارس را ظرف ۱۸ ماه آینده به ثمر خواهیم رساند.

به گزارش مهر، سعید محمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) سال ۶۸ بر اساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی که به نیروهای مسلح اجازه می‌دهد در زمان صلح، از توان خود برای توسعه کشور استفاده کنند، تأسیس شد و با کوله‌باری از تجربه دفاع‌مقدس، توان خود را در اختیار کشور گذاشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های کشور بعد از خرابی‌های جنگ بود، افزود: قرارگاه بازوی امین، مقتدر و کارآمد برای تمام ادوار دولت‌ها در کنار دولت‌ها قرار گرفت و جای خالی پیمانکاران خارجی را پر کرد و توسعه و الگوسازی برای صنعت ساخت در کشور و همراهی نزدیک با صنعت ساخت را در رأس برنامه‌های خود قرار داد.

وی ادامه داد: امروز که استکبار جهانی بعد از ناامیدی از جنگ، به جنگ اقتصادی روی آورده و معیشت مردم را هدف قرار داده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود واجب می‌داند که در هر عرصه‌ای که کشور تهدید می‌شود، در خط مقدم قرار گیرد.

سعید محمد افزود: با زحماتی که از سال ۶۸ تاکنون توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) انجام شده، شاهد تحقق شعار «ما می‌توانیم»، «ایجاد روحیه خودباوری و بومی‌سازی» و «استفاده از ظرفیت نخبگان و نیروهای جوان» بوده‌ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches