×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران قابل واگذاری نیست

سخنگوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در واکنش به خبر مربوط به مصوبه اخیر هیات وزیران در خصوص واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صداوسیما عنوان کرد: زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی قابلیت واگذاری به غیر را ندارد.

حمیدرضا آملی سخنگوی این شرکت در پاسخ به خبر مربوط به واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به نقل از معاون اول رییس جمهور گفت: طرح موضوع فوق مربوط به مدت‌ها قبل بوده که مراتب در کمیسیون‌های مختلف دولت بررسی و نهایتا منتفی شده است.

این در حالی است که محمدرضا رحیمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تصویب کرد کل زمین‌های مربوط به نمایشگاه بین‌المللی را که در مجاورت صداوسیماست، به این سازمان واگذار کند و ما باید زمین دیگری در جای دیگر برای نمایشگاه بین‌المللی انتخاب کنیم یا همانطور که در فهرست واگذاری‌ها هم آمده به بخش خصوصی اجازه دهیم در قسمت‌های مختلف استان و شهر تهران نمایشگاه ایجاد کنند. البته قبلا به کلیه استان‌های کشور مجوز ایجاد نمایشگاه داده شده است.

وی افزود: در همین راستا باید از اختیارات دولت استفاده کنیم و اگر در بحث واگذاری ایراد قانونی وجود داشته باشد باید موضوع آن را به مجلس دهیم تا مجلس آن را تصویب کنند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches