×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
زمون بورد تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امروز برگزار شد

اقتصادتهران: شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی و سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 به گزارش ایرنا، باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این آزمون گفت: حدود ۳۵۰۰ نفر در آزمون دانشنامه تخصصی و حدود ۳۷۰ نفر در آزمون دانشنامه فوق تخصصی شرکت کردند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: داوطلبان دانشنامه تخصصی در ۲۷ رشته تخصصی پزشکی و داوطلبان آزمون دانشنامه فوق تخصصی در ۲۵ رشته رقابت کردند و کلید سوالات این آزمون ها از بعد از ظهر امروز- پنجشنبه ۱۶ شهریور- در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت منتشر می شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت ادامه داد: نتایج آزمون کتبی داوطلبان آزمون دانشنامه فوق تخصصی بر اساس کلید منتشر شده، فردا-جمعه ۱۷ شهریور- منتشر می شود و نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی نیز شنبه -۱۸ شهریور- منتشر می شود و رسیدگی به اعتراضات نیز در همین روز انجام می شود.

وی گفت: داوطلبانی که بتوانند ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی را کسب کنند، به آزمون شفاهی و مصاحبه دعوت می شوند و نتایج نهایی این آزمون ها نیز ۱۹ مهر اعلام می شود.

متخصصان رشته های مختلف پزشکی پس از طی دوره دستیاری تخصصی و گذراندن آزمون گواهینامه تخصصی که به منزله پایان دوره تخصص است، با گذراندن آزمون بورد تخصصی می توانند اعتبار و جایگاه علمی بالاتری پیدا کنند و به عنوان هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches