×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زمستان امن برای کودکان کار و خیابان طراحی شد

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ از اجرای طرح ” زمستان امن برای کودکان کار و خیابان ” در سطح محلات ۲۹گانه خبرداد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مسعود خسروی ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ با اعلام این خبربیان داشت: طرح ” زمستان امن برای کودکان کار و خیابان” با هدف شناسایی و ارتباط گیری مؤثر و حرفه ای باکودکان و جلوگیری از آسیب های احتمالی جسمانی به کودکان کار و خیابان در سطح منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح کودکان کار توسط گروه آسیب های اجتماعی در سطح محدوده، شناسایی می شوند و بعد از ثبت اسامی، بسته های حمایتی به آنان تحویل داده می شود.

وی افزود: بسته های حمایتی شامل البسه،‌ کلاه، شال گردن و دستکش است، که توسط شهرداری به کودکان کار و خیابان تعلق می گیرد.

معاون شهردار منطقه درادامه کاهش آسیب های خاص فصلی، افزایش مشارکت اجتماعی، حساسیت زایی و ایجاد همدلی و مسئولیت پذیری اجتماعی، و تقویت نقش و جایگاه سازمان های مردم نهاد(سمن) را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی اعتماد سازی برای جذب کودکان کار در NGO های حمایتی را از اهداف مهم این طرح دانست و افزود: کارشناسان اجتماعی نواحی به اجرای طرح می پردازند چراکه یکی از دلایل روآوردن کودکان به کار در خیابان ها؛ فقر است که می توان با ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به کاهش آن در میان کودکان کار کمک کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches