×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش زمان انتظار برای امداد مشتریان ایساکو به ۲۵ دقیقه

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از برگزاری ۳ جلسه با ستاد مبارزه با قاچاق طی یک ماه اخیر برای مقابله با قطعات بی کیفیت خبر داد و گفت: متوسط زمان انتظار مشتریان ۲۵ دقیقه هدف گذاری شده است.

سیدرضا حسینی در یک نشست خبری اظهار داشت: طی یک ماه اخیر ۳ جلسه با مسولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته ایم تا با واردات و عرضه قطعات بی کیفیت و قاچاق مقابله شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده اتفاق خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

وی با اشاره به کاهش نرخ مراجعه مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: این موضوع نشان دهنده افزایش کیفیت خودروهای تولیدی است و ما نیز سعی می کنیم قطعات با گرید A و B را به مردم ارایه کنیم و قطعات با گرید C را ارایه نمی کنیم.

حسینی با اشاره به امدادرسانی ۲۱۰۰ امدادگر در طرح امداد نوروزی ایران خودرو اظهار داشت:۳۲۹ نمایندگی به طور کامل و ۸۲ نمایندگی به صورت نیمه وقت در این طرح حضور دارند.

وی در ادامه در مورد هزینه خدمات نوروزی نیز به فارس گفت: در راستای حمایت از نمایندگی ها، هزینه اجرت پرداختی به نمایندگی ها را افزایش داده ایم ولی افزایشی در هزینه دریافتی از مشتریان نداشته ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی امداد ایران خودرو از امروز تا ۱۵ فروردین ۹۶ تصریح کرد: استقرار پایگاه های امدادی در ۴ محور را برای اولین بار در کشور انجام داده ایم و ۴۱۱ نمایندگی و ۲۱۰۰ امدادگر در این طرح حضور دارند.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: ۲۳۳ فروشگاه برای امدادرسانی مجهز شده و ۲۷۴۰ مرکز در این زمینه خدمت رسانی خواهند کرد.

به گفته وی ۳۸ موتورسوار امدادگر، ۱۱۵۰ امدادگر بالینی و ۸۸۸ ناوگان قابل حمل برای خدمت رسانی در این طرح پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی تعداد نمایندگی های حاضر در طرح نوروزی ایران خودرو در مقایسه با سال گذشته، گفت: سال گذشته ۲ هزار امدادگر در طرح نوروزی ما حضور داشتند که امسال افزایش یافته است.

حسینی متوسط زمان انتظار مشتریان را در سال گذشته ۲۷ دقیقه عنوان کرد و گفت: زمان استاندارد ۳۰ دقیقه است که قصد داریم امسال به ۲۵ دقیقه برسیم.

به گزارش فارس، شهرام صالحی مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز در این نشست با اشاره به سوءاستفاده برخی شرکتها از نام امداد خودرو ایران گفت:از ۳ ماه پیش ۳۰ پرونده قضایی در این مورد تشکیل داده ایم که ۵۰ درصد پرونده ها در مرحله صدور رأی هستند.

وی تصریح کرد:مشتریان در تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ می توانند از خدمات ما برخوردار شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches