×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
زائرانی که بلیت ندارند به فرودگاه نجف و بغداد مراجعه نکنند

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از مسافران درخواست می‌شود، تنها در صورت داشتن بلیت بازگشت به کشور، به فرودگاه‌های نجف و بغداد مراجعه کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جعفریازرلو گفت: با توجه به ممانعت نیروهای بازرسی در ورودی فرودگاه نجف از زائرانی که بلیت پرواز ندارند، توصیه می‌شود از مراجعه به فرودگاه نجف خودداری کنند.

وی در ادامه‌ به مسافران شرکت‌های هواپیمایی العراقیه و فلای بغداد توصیه کرد؛ طبق دستور العمل مدیریت فرودگاه نجف، برای صدور کارت پرواز جهت پرداخت عوارض خروجی، حتماً مبلغ ۲۰ دلار برای هر نفر همراه داشته باشند.

براساس آخرین آمار (۱۵ شهریور) در مجموع ۲ هزار و ۷۳۸ مجوز پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف و بغداد و بالعکس صادر شد که از این تعداد هزار و ۶۵۱ پرواز فوق‌العاده و هزار و ۸۷ پرواز برنامه‌ای بودند و ۱۴ شرکت هواپیمایی ایرانی و ۲ شرکت هواپیمایی عراقی در عملیات پروازهای اربعین امسال شرکت داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches