مهرداد عسگری- بیمه دانا از بدو فعالیت همواره توسط مدیران مجرب و متخصصی اداره شده است. این امر در اتخاذ تصمیمات استراتژیک درست و هدایت شرکت به سمت موفقیت نقش کلیدی داشته است. از سوی دیگر هدف گذاری این شرکت بر مقوله خردهفروشی در بازار بیمه کشور و نیز در اختیار داشتن شبکه قوی و منسجم فروش یکی از مزیتهای آن در برابر سایر شرکتهای بیمه محسوب میشود.
به گزارش اقتصادتهران، این در حالی است که بیمه دانا همواره به دنبال نوآوری و ارائه خدمات جدید به مشتریان خود بوده و این در حالی است که این شرکت با در اختیار داشتن شبکه گسترده پرداخت خسارت همواره رضایت مشتریان در فرآیند پرداخت را به همراه داشته است.
بیمه دانا با کنار گذاشتن تمرکز سنتی بر بیمه شخص ثالث و حرکت به سوی رشتههای سودآورتر همچون بیمههای باربری، مسئولیت و عمر، بر مسیر دقیق و درست ریلگذاری تعریف شده خود در حال حرکت است و این استراتژی که همواره با کاهش نسبت خسارت و جهش سودآوری همراه بوده، نشانهای روشن از گذار شرکت از سودهای ناپایدار به سمت خلق ارزش پایدار و تقویت جایگاه در بازار بیمه است.
قرار داشتن طیف وسیعی از سهم بازار صنعت بیمه کشور در اختیار بیمه دانا که این سهم با استقبال مشتریان ظرفیت رشد بیشتری دارد، مقوله تصادفی یا اتفاقی نبوده بلکه یک موفقیت بسیار مهم برای این شرکت بزرگ خصوصی محسوب میشود.
از سوی دیگر بیمه دانا همواره با نسبت توانگری سطح یک از نظر خدماتدهی، قیمت، پوشش، شبکه شعب، پشتیبانی و رضایت مشتریان در مجموع، جایگاه مطلوبی میان فعالان صنعت بیمه و نیز بیمه گزاران را در اختیار داشته است.
بیمه دانا طیف وسیعی از خدمات بیمهای را به مشتریان خود ارائه میدهد که این امر موجب شده است تا نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را برآورده کند و بیمه گزارانی که برای نخستین بار این شرکت بیمهای را انتخاب میکنند دیگر سراغ سایر شرکتهای بیمه نرفته و تمامی نیازهای بیمهای خود را از طریق محصولات و خدمات بیمه پاسارگاد برآورده نمایند.
عملکرد مالی بیمه دانا در بهار امسال بیانگر تداوم ثبات و رشد در فعالیتهای این شرکت است که همواره مورد تاکید مدیران این شرکت قرار داشته و دارد. این امر در کنار توجه به نیاز واقعی بیمه گزاران برگ برنده بیمه پاسارگاد است، شرکتی با ارائه محصولات نوین و خدمات مطلوب که همیشه مشتری مداری را در سرلوحه امور و فعالیتهای خود قرار داده است.